در این قسمت مقدمهای در خصوص دوره پیش رو و ضرورت آن و تفاوت بین دلبستگی شغلی و رضایت شغلی ارائه خواهد شد.
قابل توجه متقاضیان بسته های آموزشی: ویدیوها پس از خرید بسته قابلیت دانلود دارند و شرکت کننده حتما باید از حساب کاربری خود آنها را مشاهده و یا دانلود نماید.
میخواهیم در این دوره یاد بگیریم که چگونه کارمندانی پرتلاش با انگیزه وفادار و عاشق کار و سازمان داشته باشیم تا به واسطه آن بتوان بتوانیم به سازمان مان کمک کنیم و در آن ارزش افزوده ایجاد کنیم. دغدغه تمامی مدیران و کارکنانی که در جلسات آموزشی و جلسات مشاوره با آنها روبرو میشویم این است که چگونه میتوان کارمندانی با انگیزه پرتلاش و عاشق کار و سازمان داشته باشیم با توجه به تمامی مشکلات معیشتی مشکلاتی که در جامعه با آن همگی دست به گریبان هستند و روزمرگی که همه با آن روبرو هستند؟ چگونه می توان کارکنان را به این سمت سوق داد؟ واقعیت این است که در تمام دنیا این موضوع دغدغه بسیار بزرگی برای تمامی مدیران است. برای اینکه بتوان پاسخ این سوال را داد باید به چند مفهوم اشاره کنیم و چند نکته بسیار مهم را یادآور شویم. آیا داشتن کارمند راضی کفایت می کند تا سازمان ما به رشد و بالندگی برسد؟ آیا مفهومی به نام دلبسته بودن و متعهد بودن و سازمان مورد نیاز است؟ آیا این دو مفهوم جداگانه هستند؟ ما در سازمان به کدام یک از این دو نیاز داریم؟ در این دوره ما سعی کرده ایم این دو مفهوم را تعریف کرده و آنها را از یکدیگر متمایز سازیم و به بررسی دوازده عامل بسیار حیاتی در سازمانها می پردازیم تا به وسیله آن بتوانیم کارمندانی با انگیزه و پرتلاش برای سازمان خود داشته باشیم.
۱۲۱ دقیقه ویدیو آموزشی به همراه اسلاید دوره