• پشتیبانی
  • 09194192929
1,050,000 تومان
مدت زمان دوره: 4 ساعت و 22 دقیقه سوال
+ ۶۰ صفحه اسلاید آموزشی
مشاهده بخشی از دوره
مشاهده بخشی از دوره
  • سرفصل ها
  • درباره دوره
  • درباره مدرسین
مدیریت خشم در کودکان
1) معرفی دوره
01:00
2) مشاهده بخشی از دوره
02:59
3) خود ارزیابی والدین
01:55
4) اسلاید و جزوه دوره مدیریت خشم کودکان
5) متغیرهای مرتبط با خشم
14:27
6) احساسات زیربنای خشم
04:14
7) خشم از دیدگاه تئوری انتخاب - بخش اول
01:56
8) خشم از دیدگاه تئوری انتخاب - بخش دوم
05:14
9) چرخه پرخاشگری
05:05
10) نیازهای بنیادین
10:43
11) سیستم رفتاری در پرخاشگری
05:17
12) کنترل بیرونی - بخش اول
09:27
13) کنترل بیرونی - بخش دوم
05:18
14) کنترل درونی
03:06
15) ۲ اقدام کلیدی در مدیریت خشم کودکان
03:51
16) گام اول مدیریت خشم
11:34
17) مدیریت خشم - گام دوم ( بخش اول )
18:57
18) مدیریت خشم - گام دوم ( بخش دوم )
16:21
19) مدیریت خشم - گام دوم ( بخش سوم )
13:41
20) مدیریت خشم - گام سوم ( بخش اول )
09:03
21) مدیریت خشم - گام سوم ( بخش دوم )
06:37
22) مدیریت خشم - گام سوم ( بخش سوم )
04:02
23) مدیریت خشم - گام سوم ( بخش چهارم )
12:11
24) مدیریت خشم - گام سوم ( بخش پنجم )
07:26
25) مدیریت خشم - گام چهارم ( بخش اول )
08:43
26) مدیریت خشم - گام چهارم ( بخش دوم )
04:33
27) مدیریت خشم - گام پنجم ( بخش اول )
08:49
28) مدیریت خشم - گام پنجم ( بخش دوم )
10:51
29) مدیریت خشم - گام ششم ( بخش اول )
09:36
30) مدیریت خشم - گام ششم ( بخش دوم )
03:17
31) مدیریت خشم - گام ششم ( بخش سوم )
06:06
32) مدیریت خشم - گام هفتم ( بخش اول )
09:12
33) مدیریت خشم - گام هفتم ( بخش دوم )
12:22
34) مدیریت خشم - گام هفتم ( بخش سوم )
05:48
35) مدیریت خشم - گام هشتم ( بخش اول )
05:28
36) مدیریت خشم - گام هشتم ( بخش دوم )
06:35
مدیریت خشم در کودکان
 

توجه:

 

قابل توجه متقاضیان  بسته های آموزشی: ویدیوها پس از خرید بسته قابلیت دانلود دارند و شرکت کننده حتما باید از حساب کاربری خود آنها را مشاهده و یا دانلود نماید.

 

 

درباره دوره

پرخاشگری کودک (ویژه والدین)
طبق مطالعات روانشناختی چهار هیجان اصلی در انسانها ترس ، غم، شادیو خشم است.
خشم از این جهت که می تواند منجر به پرخاشگری شده و به دیگران هم آسیب بزند می تواند از سایر هیجانات متفاوت باشد و از طرفی می تواند باعث تخریب روابط فرد شده و نهایتا به احساس شکست بیانجامد.
گیر کردن در چرخه پرخاشگری بدترین اتفاقی است که می تواند برای کسی رخ بدهد، به این شکل که فرد برای ارضا نیازهایش پرخاشگری می کند لذا نه تنها نیازهایش ارضا نمی شود بلکه در بلند مدت با تخریب روابط فرصت برای ارضا نیازهایش کمتر و کمتر می شود و وقتی نیازهایش ارضا نمی شوند دوباره برای ارضا آنها دست به پرخاشگری بیشتری می زند.
طبق دیدگاههای روانشناسی مثبت نگر خشم نه یک بیماری است نه یک اختلال بلکه سیگنالی است که از درون فرد می اید و نشان می دهد که اوضاع آنگونه که باید باشد نیست.
اگر کودکان از سنین پایین برای ارضا نیارهایشان پرخاشگرانه رفتار کنند منجر به یادگیری و تقویت این رفتار می گردد به شکلی که دم دستی ترین رفتار در هر موقعیتی همان پرخاشگری می شود.
برای اینکه بتوانیم به کودکان کمک کنیم در زمان عصبانیت به جای پرخاشگری رفتارهای دیگری را انتخاب کنند بایستی گام به گام مهارتهایی را به آنها آموزش بدهیم.
یادگیری این مهارتها و کسب این اطلاعات باعث می شود کودکان بتوانند خزانه رفتاری شان را گسترش دهند و رفتارهایی غیر از پرخاشگری هم به عنوان رفتارهای عادتی شان دراید . در نتیجه راحتتر بتوانند نیازهایشان را ارضا کنند و روابط شان را حفظ کنند.

 

 

محتویات این بسته آموزشی:

۲۶۱ دقیقه ویدیو آموزشی به همراه اسلاید و جزوه دوره   |    ۱۴ کاربرگ درسی

 

دکتر محمدحسن نادری اثر
دکتر محمدحسن نادری اثر
دکتر محمدحسن نادری اثر
  • مدرک تحصیلی:
  • دکتری
  • گرایش:
  • روانشناسی تربیتی
دکتری روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران
کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران
کارشناسی رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علامه طباطبایی تهران
دانش آموخته موسسه بین المللی تئوری انتخاب و واقعیت درمانی ویلیام گلسر(دارای گواهینامه واقعیت درمانی ، گواهینامه جامع زوج درمانی و گواهینامه فرزندپروری)

 

عضویت در مجامع علمی و حرفه‌ای: 

عضویت در انجمن روانشناسی ایران از سال۱۳۷۴
عضویت در انجمن ایرانی روانشناسی از سال ۱۳۸۶
عضویت در انستیتو روانکاوی ایران از سال ۱۳۸۸
عضویت در سازمان نظام روانشناسی ایران از سال ۱۳۸۸
 
 
 
captcha
نظر شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
مشاهده نظرات بیشتر...